Z úvah...

Autor: Adriána Parkanská | 8.8.2011 o 22:54 | Karma článku: 3,52 | Prečítané:  897x

Minule ma napadla jedna (pre mňa) zaujímavá vec- pokusy na zvieratách a organizácie, ktoré sa tým oháňajú. Aby ste si nemysleli, nie som žiadna tyranka a zvieratá (okrem hmyzu a hlodavcov a plazov) mám veľmi rada.  

Nuž, týmto som chcela iba povedať, že mnoho organizácií sa ohradzuje, že svoje výrobky netestuje na zvieratách. A tak ma napadla jedna taká známa kozmetická firma, ktorá to má napísané na každom produkte a v každom letáku, ktorý mi mesačne ponúka Lady Dílerka. Ibaže, mne vadí to, že v podstate sa jedná o kozmetickú firmu, kde je väčšina produktov o tom istom. Akurát sa mesačne vymení názov, farba alebo sa pridá nová vôňa. Akoby aj mohli skúšať takéto produkty na zvieratách?! Mám si to predstavovať snáď tak, že vyvinú novú špirálu a na riasy pani potkanovej nanesú tri vrstvy a čakajú, či jej riasy zhustnú? Alebo do novovytváraného rúžu pridajú extra dávku kolagénu a testujú, či sa šimpanzom zväčšia pery? Či snáď nový deodorant ochráni biele myši pred bielymi fľakmi, ak si zoberú čiernu košeľu?

Ja mám skôr pocit, že prípravky tejto celosvetovo známej kozmetickej firmy sú o tom istom. Akurát menia vône a chute svojich produktov. Tak potom prečo je potrebná taká reklama, ako neubližujú zvieratám? Žeby sa to nazývalo marketingový ťah? Nuž, ale potom ma hneď napadá jedna iná vec. Prečo takýto marketingový ťah neponúkajú farmaceutické spoločnosti?  Nie som ja v tomto žiadnom odborník a rozumiem tomu ako výmene pneumatík na aute. Chápem farmaceutické spoločnosti, že je ľahšie testovať na zvieratách. Avšak, nemám rada zbytočnú reklamu, tak ako to poniektoré firmy robia, napríklad táto spomínaná kozmetická. Rozhodnite sa podľa vlastného názoru, pretože dnešné reklamy znamenajú ťažké prachy a poväčšinou ide o priam strašidelné vymývanie mozgov...

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?